Canım doktora görünün yoktur inşaallah bir şeyi refleks falan da olabilir bizimki de uykusunda çok çırpınırdı eli kolu hep çırpınırdı sorduğumda refleks dedi uyanıkkende olabileceğini söylemiydi hatırlamıyorum için rahat etsin çocuğun da bi kontrolü olsun diye doktora görünün lütfen
Önemli bir şey yoktur inşaallah
Şu an 4 aylığız tektük oluyor bazen
Hep kundaklayarak yatıyordu kundaklarız uyuduğunda da hep çırpınır vaziyetteydi ve uykuya tam olarak dalamazdı