marinelife ben ilk kullanımdan sonra 1-2 sildim öyle balkona kaldırım (ne alaka ise:))))) sonra baktım olmuyor öyle kaldırdım balkona , sonra baktım yine olmuyor görevli kapısı yanına bıraktım abi burada kalsın diye, evde kullanan varmış şaşırdım niye ki bi de