Faddoli23 yani olmaz da onun yerine mama gibi olan devam sütleri daha iyi olur gibi benim oğlum 2 yaşında süt başladım geçen alayım ondan dedim vitaminli vs diye içeriği kötüydü süt yağını çekip ayçiçek yağı eklemişler, proteini 3ten 1.5a indirmişler daha birçok şey vardı hatırlamadığım, mama gibi olan devam sütleri anne sütüne en yakın olacak şekilde üretiliyor besleyiciliği daha yüksek olur