Gizem35_ Selam kızlar, bebeğim 1 yaşında, sorum şu bebeğinize içecekleri ne ile veriyorsunuz ? Ayran, meyve suyu vs şeyleri suluk ile vermek istemiyorum hem boyuyor hem koku yapıyor bana fotoğraf ile gösterir misiniz🫠
benkosarim Gizem35_ alıştırma bardakları var onları kullanabilirsiniz Ben çay bardağı kullanıyorum ızım 7 aylık hem Su içmeye alışsın hem meyve suyu içeriği temiz meyve suyu yani verirsem bile çay bardağı ile daha kolay adapte oluyor size de tavsiye ederim hem de ekstra masrafa gerek yok
nurbelonuc Gizem35_ ben de karadut özü aldım suyla karıştırıp çay bardağıyla veriyorum canım alıştırma bardağını sen alabilirsin bizimki küçük diye bu şekilde yapıyorum
Gizem35_ benkosarim eveet çok mantikli ama şu sıra elinde ne varsa yere atmaya pek meraklı 😂 benim elimden içmek isterse deneyebilirim ancak kendini beslemek istiyor 🥲
nurbelonuc Gizem35_ ben de 1 yaşına girince ondan alacağım, dene artık büyümüş alıştırma bardağıyla icer kendisi🥰