Tugcesilam bende bundan endişeliydim ama hiç halı koltuk batmadı. Külot ve tayt oluyordu üzerinde ayaktayken çişini yapınca aşağıya fazla inmiyordu. Otururken hiç yapmadı zaten nedense. Salondaki koltuklarda onun her zaman oturduğu bir yer var oraya alez açıp üzerine havlu örttüm orda oturuyordu genelde. Orayada hiç yapmadı. Havalar şu ara serin gidiyor hangi şehirdesiniz bilmiyorum Ankara soğuk. Az daha ısınınca halıları birkaç gün kaldırabilirsiniz koltuklara korumak için bir şeyler açabilirsiniz. İlk günler çok fazla yapabilir üzerine daha sonra alışmaya başlayınca geri eski düzene sokarsın evi.