Selam kızlar benim 5 ay önce sağ gözüm günden güne kanlandı ve yaşarıyordu sonra artık ışığa bakamaz hale geldiğimde göz doktoruna gittim göz ihtihabı olduğunu söyledi ve verdiği antibiyotikli damlalar anında rahatlattı. Bir de virüs bakteri kaynaklı değil vücudun iltihap üretmesinden kaymaklı dedi. Daha sonra kontrole gidemedim ama son 1-2 haftadır batma ve ışığa hassasiyet başladı ama ilki kadar kötü değil yorgunsam oluyor daha çok. Haftaiçi doktora gideceğim ama başına gelen bilen varsa yardım edebilir mi ne iyi gelir neden tekrarlıyor şimdiden teşekkür ederim.