minikadaminannesii 1 yaş için oğluma globber almak istiyorum kullananlar var mı memnun musunuz kızlar☺️
EkiminAnnesi minikadaminannesii bize de eşimin ailesi 1 yaş hediyesi olarak almıştı. Genelde dolaşacaksak market park vs bebek arabası yerine onu kullanıyoruz şuan 19 aylık. Biz memnunuz. Tek dezavantajı katlanmayışı ve dönme manevrasının yetersiz olması
Redeva Biz çok memnunuz. Bebek arabasında uzun süre durmuyordu ama bisikletinde duruyor hem daha serbest hem de yere daha yakın. Ufak tefek eksikleri var tabii ama idare edilir şeyler.