Mrvysr Bebeğim 8 aylık dili ateş gibi kafasından öçüyorum ateş 37 ve üzeri sürekli ağzına götürüyor ateşölçeri 40 gösteriyor ama koltuk altı 36 37 kafayı yicrm aşırı huysuz herşeye ağlıyor doktoru aradım takip et diyor ateşini algılayamadım ne aıkıntısı olabilit bilmiyorum danışacağım kimse de yok lütfen bilgisi olan yazabilir mi
papatyahanim0905 Ilık bir duş aldırın hemen.ince giydirin üstünü varsa evde bir çay kaşığı parol verebilirsin çok huysuzlaşırsa
iremnaz88 Nrdnmrv ben öyle uapıyorum gayette etkili ateşi düşüyor bebe viksi sonuçta ayak altından bişi olmaz diye biliyorum
Haffuse Klasik koltuk alti ates olcer en dogru sonuc, eger 37 ise oradaki atesi, endise etme, atesi yok demektir bile🥰 Calpol ver, ve ince giydir… Takip et atesini…
Mrvysr Ilık duş aldırdım bugün iyi çok şükür bir sıkıntı yok ama huysuzşuğu devam ediyor aşırı huzursuz ve mızmız uyutana kadar göbeğim çatlıyor çok zor geçiyor diş mi çıkaracak acrba bilemedim damaklarında beyazlıkda yok aslında ama