tosbikannesiiii Sorum başlıkta kızlar 25aylik oğlum bu arada zor yer her zaman az.yiyor maksat sohbet muhabbet olsun kıyas için sormadim
baykuskiz_ tosbikannesiiii benimkilerde 25 aylik ayrım yapmazlar her şeyi yerler ama oturup oyle keyifle degil tabi yemek saatlerimiz zor geçiyor 😄
egeninanns tosbikannesiiii 30 aylık . Sabah 2 yumurta salatalık zeytin peynir domates . Arada meyve yer . Öğlen çorba pilav yemek ne varsa. Arada yine meyve veya kuruyemiş yer akşamda çorba pilav makarna yemek ne varsa yer . Aslında beslenme düzeni benden iyi diyebilirim