shiningmother34 Merhaba annelerim🥳 Ek gıda döneminde 7. Aya uygun yaptığınız kolay ama bi o kadar sağlıklı,besleyici tarifleriniz var mı ? (çorba, püre, vs)
nurbelonuc shiningmother34 yeşil mercimek kırmızı mercimek ve bulguru suda pişiriyorum mevsimine görede sebzeleri havuç brokoli filan buharda pişirip ekliyorum içine bide et suyu katıp çorba yapıyorum bebeğim çok seviyor😇 7 aylık kızım
nurbelonuc shiningmother34 bide buharda elma filan pişiriyorum eziyorum kendi yaptığım yoğurtla karıştırıyorum onu da seviyor, aldığımız tarhana çorbası var ogg marka oda çok güzel ve pratik
Olimbonii shiningmother34 patates havuç brokoli soğan kemik suyu biraz da su hepsini kaynatiyorum pisince hepsini blenderdan gecmiyorum yicegi kadar blendera koyuyorum icine bir dilim ekmek ici gecip yediriyodum cok seviyor bunu 😇 et haslama bir nevi ama icine et koymuyodum
Irmakmelegim shiningmother34 kzim 21 aylik biz biraz büyük kalıyoruz kızım muzlu ballı pankeki çok seve siz şu sklde uyarlayabilirsiniz 1 tane muz ezin 1 yumurta sarisi(ben tam koyuyorum beyazi artık yediği icin) 2 tatlı kaşığı yogurt çok hafif sulandırıp ekliyorum 3 4 tatlı kaşığı tam buğday unu(boza kivami alması icin) Istersenix icine(1 çay kaşığı pekmez koyun) Kziima ballı Muzlu şundan 10 tane falan yiyor standart boy yapiorum
shiningmother34 nurbelonuc evet bu markayı duymuştum herkes memnun herhalde denemek için alıcam çok teşekkürler💜
nurbelonuc shiningmother34 mutlaka bayılır ben kemik kaynatıp suyunu buzlukta saklıyorum ondan da 1 adet atıyorum çok seviyor sağlıkla büyüsün bebeklerimiz🥰rica ederiim🙏🏻