Kızım uzayan sarılık 13 dü değer 7 ye düştü 2 gündürde bi uyku hali var açıkınca uyanıyor ağlıyor emerken uyuya kalıyor korkuyorum acaba sarılığı yükseldide böyle diye sizce yükselebilme şansı varmı düşünce doktor düşerse cıkmaz bida dedi ama yine korkuyorum