ELaaaedaa İştah falan gitti asla telefon la yedirmezdim çok güzel düzenli yemeğini yedirirdim ama 11 aya girdik iştah da gitti yemek seçiyor yemiyor yediğini tükürüyor ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim
busrader90 ELaaaedaa 10.5 aylık aynısını yaşıyorum. Ne yapacağım bilmiyorum gerçekten. Ben de burada durayım😐
Haticegndx ELaaaedaa ay aynı benim oğlumda 11 aylık ağzından çıkarıyor yemek istemiyor çok huysuz olmaya başladı ne zaman düzelir acaba 🤷♀️
huda1903 ELaaaedaa benide yaz kervana ağlamak istiyorum artık herşeyi yiyen bebem en basit yoğurt muz bayılır ağzına sürmek istemiyo sadece emeyim kafasında artık tek başına emzirmede yaramıyor çok hareketli ne yapacazzz
ELaaaedaa busrader90 geçici bir süre belki de ama gören zayıflamış deyince benim psikoloji gidiyo yani
Haticegndx ELaaaedaa bol sabretmek galiba bu günlerin geçeceğini düşününce biraz rahatlıyorum ama çok yoğruluyorum fazla haraketli 😕
Kubraakoc Maalesef diş dönemi hareketlenme dönemleri olduğu için yemek istemiyorlar benim kızım da öyle . Kilosuna da takılmayın Allah’ın izniyle bu günler de geçecek zorla vermeyin yemekten soğutmayın .