Hanımlar iyi akşamlar. Bebeğim 2 gün sonra 11 aylık oluyor. Uykusu yeni düzene girmişti. Gündüz uykusunu zorla 1.5 saate çıkarmıştım ve kısa bir suredir gece uykuları da düzelmişti. Ama 3 gündür asla uyumuyor. Gündüz uyutmak için 1 saat uğraşıyorum. Ama uyumuyor. Sonra mecburen biraz sallıyorum ki bu üç güne kadar asla sallamamıştım bebeğimi. Emzirir yatırırdım kendi kendine uyurdu. Üç gündür sallamadan uyumuyor. Uyku aralıkları 3 saatti normalde. Yine az uyusa da 3 saat bekletiyorum düzeni bozulmasın diye ama yine uykuya geçmesi 1-1.5 saat sürüyor ve max 30 dk uyuyor. Birinci sorum 11.ayda uyku gerilemesi var mı? Varsa düzelir mi sonrasında? Bu süreçte sallasam sallanmaya alışır mı? Alışırsa başka türlü uykuya geçmiyor önerisi olan var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim