5 ay 22 günlük kızımla bizde aynı durumdayız. Saat 20.30 dan beri uyumamak için herşeyi yapıyor. Gözyaşı yok ama ağlama krizi geçiriyor resmen. Ayağımda sallıyorum uyumuyor beşikte sallıyorum uyumuyor kucakta uyumuyor, hep emerken uyurdu memede de uyumuyor 😔 dün gece 3 te uyudu bakalım bu gece kaçta 🥱