Merhaba anneler. Benim bebeğim 9 ay 17günıük fakat 9ayı tamamladığımızdan bu güne sürekli kucakta kalmak istiyor. Kendisi ayakta destekli durmayi destekli yurumeyi biliyor fakat gelib yine eteğimden cekiyor kucağıma alayım diye. İki disi pnceden cikmistı simdi iki disi daha çıkıyor. Acaba diştenmi boyle yoksa neden anlamiyorum. Ayni durumda olan ve ya bu durumu yasamis varmi? Korkuyorum ki kucagima cok alırsam yurumeye üşene acaba nasıl yapmak gerek bu durumda?