Benim bebeğim birkaç gün önce antibiyotikle başladı ve şu an mantar oldu bugün mantar oldu ve çok ağrısı sızısı var nasıl geçti kızlar bilen var mı acile gittim acil bana merhem verdi ve pişik olduğunu söyledi ama ben eminim mantar oldu çünkü çok kırmızı çok açıyor kızım çok acı cekiyor