Bizde de o sorun var ama 40. Dk uyanıyor ben o an yaklaştığında yanına gidiyorum.uyanmaya başladığı an ya emziğini takıyorum ya popoya pışpışla geri döndürüyorum.Ancak bazen bunlar işe yaramıyorsa son çare emzirerek yeniden uyutuyorum veya bakıyorum uyandı ve bana gülüyor ozaman hiç uğraşmıyorum ☺️