Kizlar oğlumun yeni 4 yaşı oldu. Cocugumda gitti yerine baskasinin geldi sanki. Evimin altı üstünde. Beni dinlemez oldu. Çok agresif bazen bana vuruyor da. Bütün gün koltuk tepesi,piano üstü,cam kenari derken pesinde gezmekten is yapamaz oldum. Kizim 4 aylik ona tepkisi mi bu yaşından dolayı mi anlamadım. Son gunler ona bagirirken buluyorum kendimi. Her aksam uyuturken ondan ozur diliyorum kizdigim bagirdigim için.