Benim oğlumda da var kabuk tutuyor oğlum başını sürdükçe kanamaya baliyor dojtora gotrdum krem verdi iki tane keterol şampuanıni kulanmami istedi iki hafta sonra kontrole getir dedi sali günü götüreceğim sadece faydası kabuk tutmuyor artık ama kızarıklık aynı geçmedi yani