Merhaba güzel anneler. Benim bebeğim bugün tam 5 aylık oldu. Kontrole gittik ve 1 ayda sadece 420 gram almış. Aslında geçtiğimiz ay da yine böyle az almıştı. Ama ilk 3 ay neredeyse ikişer kilo alarak gitti hep. Doktor sütün çok iyi, hem bol hem de çok yarıyor diyordu sürekli. Şimdi ise neredeyse mama verecek noktaya geldik. Bir anda bu kadar radikal değişim normal mi sizce? Böyle bir durum yaşayan var mı hiç? Neden olabilir? Neredeyse nazara inanacağım yani nasıl böyle bir değişim oldu. Çok üzülüyorum