13miber Yarın oy kullanıcam ama kimliğimde halen kızlık soyadım yazıyor 1buçuk yıldır evliyim değiştirmedim birtürlü yarın oy kullanırken bi sıkıntı olurmu acaba
KumsalDerya 13miber Benimde kimlik de e devlet eşimin soyismi kızlık soyismim sisdemde var halen hastaneye giderken hatta kağıt baba evine gtms kızlık soyismim yazıyor bence sorun olmaz