DAO Eminegul5 Herkesin farklı sürede olur. Ben sezerhan oldum kırkımda adet gördüm. Kimisinin 1 yılıda buluyor. Güzel korunun bebek istemiyorsanız 🌸
Cinaruzgar İlk oğlum 2 yaşına kadar emdi 2 yaşında bıraktıktan bir sonraki ay adet oldum sonra 3 ay sonra tekrar derken düzene girdi şimdi ikinci oğlum var şuan 5 aylık daha olmadım gene umarım bunda erken olurum zorluyor olmamak
Merveeeee17 Eminegul5 benim oğlum 15 aylık 3 ay önce adet oldum tam bir yaşındaydı bünyeye göre degisiyor ama bu durumdan rahatsizsan doktira gidebilirsin
AnlamaZ Ben kırkım çıktı adet oldum 1 kez siprail taktırdım 3 aylık bebegım var daha hasta olmadım öyle bi durum yaşayan var mı
Berenecedm Eminegul5 bende uzun süre olmamıştım kaç doktor gezdim en son bir doktor ilaç verdi oldum 😀
Esraerdemserin Eminegul5 sütünüz koruyor olabilir. Doktorlar öyle diyor. Kardeşimin bir buçuk yaşında kızı var hala olmadı. Ben kırkım çıkmadan hasta oldum. Doktor kardeşime sütun koruyor olabilir demiş. Benim de oğlum on gün yoğun bakımda kaldı süt sağma makinesi ile sagdim çocuk emmedigi için regl olmuş olabilir demiş
N_argizz Eminegul5 ben sezeryan oldum 7ci ayimda adet gordum ama normal emziriyorsaniz bide dahada uzaya biliyor
Yldzzduygu Eminegul5 ben sezeryanla dogum yaptım bi ay sonra oldum mesela annem anlatıyo 2 yıl adet olmamış korunmada olmuyomuş kızım ben sizi sütten kestim hemen hamile kaldım diyo kardeşlerimle aramda 2 yaş var enteresan
N_argizz DuyguveUygar Ya benim evlenmeden oncede ayva gobeyim oldugu icin hic farki hiss edemiyorum regl doneminde cikiyormu cikmiyormu hic fark etmedim hic duz bi karnim olmadigi icin dikkat etmedim 😂
Melekbas Eminegul5 emzirdiginiz surece gormeyebilirsiniz, duzensizde olabilir, duzenlide gelebilir. Emzirmeyi birsktiktan 6 ay sonra duzene girip gelecegini soylemisti doktorum bana. Ama korunmayi birakmayin. Sut korur diye birsey yok malesef