BalkizimBaloglum2 öncelikle hayırlı olsun inş sorunsuz atlatırsınız🙏 ben 2,5 yaşında kestim büyük kızımı şükür gece yatmadan konuşup tuvelete götürüyordum öyle yatırıyordum kızım gece çişin gelirse bana seslen ben hemen kalkarım diyordum ilk bir kaç kaçırdı sabahlarıda konuşuyordum annecim bak gece yatak ıslanmış çiş yapmışsın bana seslenmedin diye bu gece gelirse bana seslen diye güzel güzel konuştum sürekli bir hafta 10 gün kadar gece uyandı çişim var dedi sonra onuda kesti gece yapmadı hiç şimdi ise binde bir kaçırıyor nevresimin altına alt değişim örtüsü serdim. Gece bez ve alıştırma kilotu giydirmek sürecinizi daha çok uzatır onunda kolayına gelir.