Kızlar bebeğimin aşırı kaşıntısı var ;( bu şampuanı kullanan var mı? İyi geliyor mu?
-perannesi ben kullanıyorum köpük olanı çok memnunum
Egzema veya kaşıntı gibi bir probleminiz var mıydı?