Kesinlikle bebekten bebeğe değişiyor canım. Ben hipp kullandım burnundan kustu . Sonra Aptamil aldım asla yemedi. Evolvia kullandım onu sevdi ama onunla da doymuyordu sonra sma ya geçtim ondan gayet memnunum. Kilo alması da çok iyi gaz yapmıyor kusmuyor. Bebek kendi ayarlıyor ne yiyeceğini . Onlar bizden daha seçici;)