k_aselim Kızlar bebeğim 45 günlük tirodi 1 aylıkken 7 küsur idi simdi 11 e yükselmiş ilaç tedavisi başladılar ama serbest T3 u normalmis, Basindan gecen var mi tecrubelerinizi yazar misiniz ilacın yan etkileri falan var midir
NisanAnnesi k_aselim canım hem üstte kalsin diye yazıyorum hemde merak ediyorum nasıl anladiniz belirtimi vardı yoksa siz testmi yaptırmak istediniz . Bize sağlık ocağı baktırın dedi babasinda troid eksikliği var onada geçmiş olabilir dedi. İnşallah sağlıcakla atlatır senin kuzucuk .
Wyz k_aselim bebginizin kilosu nasil acaba benim kizimin cok fazla oldugu icin doktor istemisti ama o sira araya daha buyuk saglik problemleri girdigi icin oylece kaldi bidahada bakilmadi
LatiLokumum_G k_aselim bizimde 15 günlükken yüksek cıktı ikincide de yüksekti 3. Kez yaptırdık bir aylık olmasına bi kaç gün vardı onda normal çıkmıştı , 2 aylık kontrolünde sınırın çok az üstünde cıktı (atıyorum 3.50 olmadı gerekirken 3.56 gibi bi değer )doktor troit ultrasonu istedi 8 kasımda cektircez inşallah bi sorun yoktur canım sanada geçmiş olsun
Eylul2018 k_aselim benim kızımda da 7 küsür bişey çıkmıştı. Sonra kendiliğinden düştü ama sarılığı baya sürdü. Sarılık değer düşüktü ama 2,5 ay sürdü teninin açılması
k_aselim NisanAnnesi cnm oturduğun yerde devlet hastanesinde doğduğundan beri 15 günde bi kontrolü var sarılığı vardı ve 1 aylık oldu hala geçmedi tam olarak o yüzden tirode bakmak istedi, tiroid çünkü sarılığı uzatirmis .
k_aselim Wyz kilo alimi gayet iyi 37+5 de doğdu 3.230 ile su an 45 günlük 5 kilo Ama tiroidi ihmal etme kesinlikle , çocuğun beyin gelişimini etkiliyor ve erken teşhis Yapmazsanız omur boyu ilaç kullanıyor ileriki yaslarda baktirsaniz falan
k_aselim Wyz LatiLokumum_G aynen cnm biz de tiroid ultrasonu istedi ilaca başladık bakalım inş geçici bi durumdur simdi bebekler ilaçla gözlerini açıyorlar resmen yaa ona da ayrı üzülüyorum
Wyz k_aselim 6 aylikken baktiracaktik doktor diger ayda bakalim yine cok kilo alirsa bakalim dedi bi kac gun sonra basimiza olmadik seyler geldi bebegimin sagligiyla ilgili hayati seyler olunca troidlere baktiramadik su an 18 aylik kilo alimi biraz olsun yavasladi ama baktirmak istiyorum su an sizin postunuzu gorunce aklima geldi tekrar
k_aselim Eylul2018 bizim de 7 idi çıktı iste düşmedi , sisin düştüyse iyi yani ama sarılık uzaması tiroidin gostergesiymis doktor öyle söyledi internette de yazıyor , Rabbim evlatlarimizi sağlıklı eylesin inş
Eylul2018 k_aselim bana öyle bişey hiç söylemedi sadece takipte kaldık sonrasında bişey çıkmadı zaten
ayseozbek k_aselim merhabalar bizimde topuk kanında geri dönüş oldu değeri 23 lerdeydi ama t3 ve t4 ü normaldi. daha sonra acil ilaç basladik. Bende iyi bir dr arayışına girdim. Ankara gazi unisinin endokrin profuna gittik kan vs alındı. Bebeğe verilen ilacın gereksiz olduğunu uzun uzun anlattı çünkü bebeğimin diğer değerleri normaldi. Boşu boşuna 4 gün ilaç vermiş olduk. Ve 1 ayda atabiliyormuş bebek vucudundan bunu öğrendigim de kahroldum resmen. Ankara da yaşıyorsanız bana ulaşın. Muhakkak..
k_aselim ayseozbek aaa gerçek mi sisin TSH da bayağı yükselmiş ona nragmen böyle mi dedi doktor bizde ilaca başladık yarim kırıp eritip veriyorum ama dediğimiz gibi t3 ve t4 ileri normal bizimkinin de
ayseozbek k_aselim evet ama onemli tsh degil o sadece uyarsn bir elci onemli olan hormonlar t3 ve t4. Başka bir prof doktora gitmenizi öneririm. Çocuğuma boşu boşuna ilaç vermişim