Julia_23 3.34 te ertes diye ertesi gün ilacı aldım 5 ay 26 günlük bebeğim var ilacı aldığım saatten beri emzirmedim 8 saat bekleme lazım normalde bende 8.44 de göğüslü sandım bebeğim uyandı ağladı 1.5 saat erkenn emzirme bir sıkıntı olur mu sizce korkuyorum.
edafmo Julia_23 çok büyük problem olmaz ama hormon geçer biraz çocuğa. 8saatte de sağıp dökmeniz lazım zaten sütü yani sürekli temiz süt gelmesi lazım. 8saatte biriken sütü verseniz de aynısı olmuş olur