İyi akşamlar anneler ben yarından itibaren emzirmeyi bırakacam artık kızım 19 aylık oldu çok fazla emiyor bıktım artık hep yara olmuş bu süreçte nasıl bir yol izlemeliyim özellikle göğüslerim çok şişecek ve taş gibi olacak akacak sağsam kesilir mi sütüm yoksa bir kaç gün çekecem acıları içinde kuruyana kadar 😊