Ayisigi45 35 gün önce doğum yaptım dikişlerim bugün düştü şeffaf dikişti misine ip gibi. Kesi izi hala duruyo orası ikiye ayrı gibi normal mi ya . Ağdaya falan gidince sanki ayrılıvercek gibi geçiyor mu sonradan 3 dikiş vardı bu arada
Arelmom33 Ayisigi45 benim 4 dikisti 20 gunde düştü hepsi bide görüyordum ipleri😅🤩😂 ilk dogum oldugu icin tuhafima gidiyordu
Zeynosileannis Ayisigi45 evet bir süre öyle duruyor kesik gibi sonra kabardı dikişler en sonunda geçti iz falan kalmadı
Ayisigi45 Arelmom33 ya kuzum benimde Tuhafıma gidiyo orası hala kesik gibi duruyor seninde öyle miydi
genc1anne Ayisigi45 bende de öyle duruyordu sanki tam kapanmamış gibi hissediyordum ama zamanla oda gitti
Ayisigi45 Zeynosileannis ay İnşallah geçer ya valla ağdaya gitmeye utanıyorum sanki ağda yapılsa orası ayrılacak gibi hissediyorum
Ayisigi45 Zeynosileannis daha önce hiç başka bi yöntem kullanmadım jilet daha korkunç geliyor kulağıma 😂 hani jilet yapsam oraya kesip atacak gibi geliyor 🫣