Benim oğlum sizin dediğinizin tıpatıp aynısıydı.istediği olmayınca kafasını vurup morartıyoru ve ağlıyordu.O hareketi yaptığında tepki gösterin kızın.dediğini yapmayın.biz birkaç kere eşimle bu hataya düştük ama tavrımızı koyduk.sonrasında kendiliğinden geçti çok şükür.