Sinem61 Dilara_5133 serum fizyolojikle sürekli burnunu açın günde 6-7 kere . Yoksa ilerliyor. Biz hep böyle iyilestiriyoruz. Özellikle uyumadan önce açın temizleyin burnunu rahatlasin
yasacmalamalo Dilara_5133 fizyolojik serumve odaya bir soğanı ikiye böl karanfil batır 5_6 tane sabaha kadr dursun odada cnm bi de odanın nemine bak cnm
ipeknkizimm Dilara_5133 bunun ilacı serum fizyolojik ve temiz hava. Geçen hafta benim bebeğim de nezle oldu 2 günde geçti temiz hava çok iyi geliyor. Hatta ben de oldum hemen dışarı çıktım eve gelirken gözümün ve burnumun akması azalmıştı 🤣
2kedi1bebekannesi Sinem61 ben deniz suyu spreyiyle açıp pompayla çekmeye çalıştım fakat yapamadım açılmadı yıkama işlemi yapmaya da korkuyorum. Siz sadece serum fizyolojik mi damlatıyorsunuz?
Sinem61 2kedi1bebekannesi enjektörle her bir burun deliğine 4-5 CC sıkıyorum. Eşimle birlikte yapıyoruz birimiz tutuyoruz birimiz serum sıkıyoruz. Hastaysa damlatıp çekmek rahatlatmaz
2kedi1bebekannesi Sinem61 Dik pozisyonda mı yatay pozisyonda mı yapıyorsunuz? Kulağa nefese gider diye korkuyorum
Sinem61 2kedi1bebekannesi yatırarak da yaptık bı kaç kere ama çoğunlukla dik pozisyonda . Hastanede de yapmışlardi yatırarak yaptılar. Kulaga kaçacak bir yol yok orda en kötü ihtimal genizden mideye gider o da sorun olmuyor zaten