Kızlar doğumdan sonra kokulu akıntı başladı önceden yoktu, akıntıdan sonra adet oldum, adetim bitti sayılır ama o kokulu akıntı var hala, kadın doğum doktoru vajinal fitil yazdı ama içeriğinde emzirme döneminde kullanmayınız süte geçer yazıyo yani kullanmadım ama normal bi durum mu kullanılabilir mi yani? Böyle birşey olacağını bilsem doktora danışırdım ama şimdi okuyunca gördüm. Doktora demiştim mama başladık sütümle doymuyor diye belkide emziriyorum sandı o yüzden fitil verdi anlamadım, emzirip kullanan oldu mu acaba