isilbati Solgar B12 günlük 6 doz alinabilir yazdığı için o şekilde kullandım ,fakat gecenlerde ishal oldum acaba etkisi var mı yoksa başka bişey mi dokundu ?böyle etki gören var mı
Emine-Des isilbati ben günde 6 alıyorum çoğu zaman hiç ishal olmadım canım belki başka bişeyden de olmuş olabilir
isilbati Emine-Des valla bilemedim işte bahane aramisimdir belki biraz da,6 tane fazla gelmez mi diye düşünmüştüm içerken çünkü B12 eksikliği olmayan birine dokunur mu diye dusunmustum
Balkes1920 1 yıl kullandim yan etkisini görmedim. Başlangıçta sabah 2 ogle 2 aksam 2 seklinde kullandim.. sonra aşırı sütten rahatsız olunca duruma göre miktarı kendim ayarlamistim