Cansuyuu Hip mama 🙈 Anne sütü gazlı olduğu için bebiş uzun uyuyamiyor. Hipp mama dememin sebebi içeriğinde bağırsak düzenleyici var gaz yapmıyor , sadece gece uykusuna yatacaginiz zaman yani günde bir kez mama verin ,en azından bi iki saat uyur kesintisiz… Onun dışında full time emzirin zaten… Bana kizabilirsiniz ama Bazen kâr zarar dengesine bakmak lazım… Ben 52 gün hiç uyumadım bitmiştim tukenmiştim artık ,böyle bir düzen kurdum sonra, gece uykusuna çare yatarken mama veriyorum 2 saat kesintisiz uyuyorum bazılarına az gelebilir ama benim için büyük nimet 🤲😅