thecamellia Merhaba arkadaşlar şehir dışından gelen arkadaş varda kapıdını alamamış zorunlumu göstermesi
Memnuniyetsiz01 thecamellia bizim hiç gelmedi bile kimlik yeterli oluyormuş birde e devletten çıkıyormuş
aybikreis thecamellia Değil seçmen kayıtları sandık görevlilerinde var zaten adını bulur imza atar oyunu kullanır