rukiyee_ Sevvalacat kesinlikle sudokrem. Benim bebeğimin 1 ay boyunca pişiği geçmedi denemediğimiz krem kalmadı ama sudokrem birkaç sürmede toparladı hemen
Heisenberg Sevvalacat Hangi marka bez kullanıyorsunuz? Yakın zamanda bez/ıslak mendil/ şampuan gibi değişimler yaptınız mı?
Sudenurr Pnrvlknblksn hamazinc 20 TL trosyd 11 TL ikisi pahalı geldiyse sadece hamazinc de kullanabilirsin.
Durumltm Janss kime ve neye göre anlamayıp bilmiyorum!! Bence bu konuda benimle tartışmaya girmeyin bilgim altında ezilirsiniz nokta
S_D Sevvalacat dış dönemi yada ek gidaya yeni mi geçiş yaptınız? Yediği birşeyse dokunmuş olabilir çünkü. Buna dikkat edin . Şu ile yıkayın geçene kadar ve kredi üfleyerek surun izin verir belki . Çok geçmiş olsun.
S_D Durumltm pısik olduğu zamanlar her alt değiştirmede kullanıyorum ben pisigi geçince sürmüyorum. Siz hiç pısik olmasin diye sürüyorsunuz sanırım. Pısik olurmu peki merak ettim 🤔
Durumltm S_D ben doğduğundan beri her alt değiştrmede ince bir tabaka sürüyorum şuan 4 aylık hiç pişik olmadı zaten benim kremimin arkasında da her alt değiştirmede sürünüz yazıyor
BuseveMinigi Sevvalacat ıslak mendil kullanma düzelene kadar her tuvaletinde yıka. Bizimki 3 4 günde geçmişti.
[silindi] Sevvalacat Penaten diye 20 tllik krem var ne yaptıysam geçmedi sudocrem Arko krem kantaron yağı bunları denedim daha da kötü oldu. En son eczaneden trosyd ve penaten adlı kremi kaldım sadece bi kere sürdüm bi saat sonra o tahriş geçmeyen kızarıklık hiç kalmamıştı. İnşallah size de iyi gelir geçmiş olsun. 🌸
[silindi] Sevvalacat Bezini sık sık kontrol edin (sanırım ishal🙄) biraz havalandırın sonrasında sarı kantaron yağı çok etkili hemen sonuç alırsınız ve de kesinlikle ıslak mendil kullanmayın peçete ıslatarak silin pamukla da olabilir, geçmiş olsun 🙏🏻
yildizcihan Sevvalacat guzelce ılık suyla yikayin kurulayin nemli kalmasin biraz havalandirin acik kalsin sonra travazol krem vad mukemmel bisey hemen geciriyor. Ben kizima zeytinyag surmustum daha kotu yapmisti. Baktiniz gecmiyor mutlaka doktora goturun.
Deletedmom421 Sevvalacat Canım ben bepantol kullanıyorum biraz pahalı evet ama benimmoüluma cok iyiy geldi 👍🏻
Serifeavci Sevvalacat lavaboda 37 derece aayarla suyunu ve her sefernde yıka. Kurula öyle pisik kremi sür. Ama kesinilkli yıka