Alican Sevvalacat canim geçen hafta bebegimi cerraha götürdüm bu yüzden kantaron yağı sür dedi sürdüm 3.de iyileşti
Arasinannesiii Sevvalacat zeytinyağı falan sürmeyin bebeklerin derisi çok hassas ve zeytinyağını ememiyor. Bepanthol pişik önleyici krem alın kullanın anında geciyor
Janss Ozlmozlm Pişik kremi her bez değişiminde uygulanmaz ! Nasıl konuşmalar bunlar anlamıyorum ki hiç mi insanlarla iletişim kurmuyorsunuz 😒
Durumltm Janss insanlarla iletişim kurmayla ne alakası var onu anlayamadım?? Neye dayanarak kullanılmaz diyorsunuz bilimsel bi açıklamanız varmı?? Kullandığım krem parfüm ve paraben içermiyor Doktoruma sorduğumda günde 2 3 defa yeterli ama her alt değişmede sakıncası olmaz dedi Yani ya fikrinizi söyleyin ya da zararı kanıtlnmşsa konuşun bilmişlik taslamayın.
Thesra Sevvalacat Sudocream sürün ertesi güne hiç bir şeyi kalmayacaktır sürünce direk etkisini gösterip kaşınmayı ve acısını alıcaktır
Janss Sevvalacat Nemli kalmamasına dikkat etmek gerekir . Yıkayıp kurulayıp havalandırdıktan sonra ince bir tabaka ısıtılıp soğumuş has zeytinyağı veya Desitin pişik kremi rahatlatır . Geçmiş olsun 😊
Janss Thesra İşte bir tamirci Tamir eder herşeyi 🛠 Çantasında pense,kerpeten,çekiç,çivi 🤷🏼♀️ Yükün ağır ustam ben seni tutmayayım 🥳
Durumltm Janss kime ve neye göre anlamayıp bilmiyorum!! Bence bu konuda benimle tartışmaya girmeyin bilgim altında ezilirsiniz nokta
denizmavi Sevvalacat ıslak mendil kullanmak pişiğe neden oluyor. Kaynatılmış soğutulmuş suya birkaç damla zeytinyağ koyun. İçine temizleme pamuklarını hazırlayın. Altını değiştirirken bir tane az sulu bir tane tam sıkılmışı sırayla kullanın. Hazırlanan bu malzemeyi 24 saat sadece kullanın. Mikrop üremesin. Bebeğiniz için en sağlıklısı zeytinyağ unutmayın. Pişik kremi yerinede zeytinyağ sürün ve açıkta kalsın. Her gün yıkayın bebeği. Geçmiş olsun
Cicegimbalim Sevvalacat zeytin yağını ısıt canım sür bezini de değiştir biz sleepy kullanıyorduk çok kötü olmuştu bezini değiştirdim zeytinyağ ını sürdüm ertesi gün azaldı
Janss Thesra 💋 Odun severim , sobada çıtır çıtır yanıyor şu an 💃 Oduncu daha çok severim . Hele seviliyorsam en güzel ben severim . Bitti 💆🏼♀️
Sibosunnannesi Sevvalacat fito adinda bi krem var ilk kullanimda baya işe yariyor deneyin isterseniz ☺️