Fatmallper1 Kızlar ilk testi yaptım tek çizgi çıktı sonra bi kaç saat sonra böyle oldu çizgiler. İkinci testi yaptım tek çizgi. Ne olur yok diyin bana ya. https://imgyukle.com/i/rVHthj İlk çizgi tamam ikinci çiziği aşırı silik 3. Çizgi ne ? Birde onu anlamadım
ipekannesi55 Fatmallper1 3 çizgi olan test durduğu için çıkıyor. Benim gördüğüm negatif ikinci çizgi görünmüyor 🐣
ppzeynep Fatmallper1 İkinci çizgi kuruma çizgisi. Bazı testlerde çıkabiliyor. Çok gördüm ben bu şekilde kendi testlerimde. Negatif. Şimdi gördüm, zaten istemiyormuşsunuz. Hayırlısı olsun.
ipekannesi55 Fatmallper1 şuan strest yaptığınız için gecikmeniz de olabilir. En sağlıklısı kan test yaptırmanız, her şey gönlünüzce olsun 🥰🌺
Fatmallper1 Pinar_kb yaaaa çok sevindim birde iki üç gündür stresten mide bulantım olunca 😅😅😅 Allahım olmasınnnn