Kızlar bu 8.ay atak haftası neymiş ya , 8 ay 5 günlüğüz , dün gece abartmıyorum saat başı uyandı emdi , bugün de sürekli kucak istiyor mızmız , alt iki dişi çıktı ,dis değil yani ,anlamadım gitti , ne kadar sürüyor bu atak dönemi en zoru bu aydaki heralde