Merhaba kızlar 8 gündür gece beslnmesini kesmeye çalışıyoruz ilk gece bir kere emzirdim binkac gece emzirmedm bı şekilde uykuya devam etmesini sağladım ama geçen gün sabah 6 gibi emzirdim sanırım bunu yaparak çok doğru bişey yapmadım nasıl bir yoldayım sizce fikirlerinizi bekliyorum gece uyanmaları bitmedi uykuya bir saate felan geçiyor emzrmedigm için. Bu Akşam da 8 buçukta uyuyacagi tuttu uyanma ihtimali yüksek acaba uyanırsa felan emzlrsemmi saat geç olmadan