SeymaV bende işe başlşcam ve almıyordu. Buraya post bile açtım geçenlerde. Biberonun içine az bişey su koyup eline verdim tanısın oynasın diye bi kaç gün. Ağzına ben götürdüm bazen. Dün de kendi taze sütümü koyup verdim, anlayıp içti. Bugün dondurucudan çözdüğümü verdim onu da içti alıştı şükürrr. Elime verip deneyebilirsinz 😇