Arfe bende serum fizyolojikten sonra çekmiyorum zaten serumuda zor damlatıyorum ağlıyo durmuyo bide çekmeme hiç izin vermez oğlum. Burnu akıyo zaten hapşururken falan atıyo dışarıya. Bende doktora götürmedim eczaneye sordum prospan verdiler zamanla geçer inşallah ya ne bileyim bende ne yapcağımı şaşırdım bi an önce iyileşsin diye dua ediyorum 🤷🏻♀️