Bebeğim 10 aylık oldu henüz emekleme dönme yok iki diş çıkartmış
Sürekli kollarını çırpar yani yemek versem fln kollarini çırpar bu normal mi herkes neden emeklemiyo diyo
İnternet ten baktim kol çırpma otizim fln çıktı korktum direk buraya yazdım sizinde çocuklar kollarını cirpiyomu