Kızım bu ay sonunda 21 aylık olucak. Artık beşiğinden ayağını dışarı atıyor inemiyorda öyle kalıp ağlamaya başlıyor. Uyku eğitimi almıştık o yüzden kendi kendine uyuyor 1 yıldır. Normalde ağladığında gidip hemen almıyorum ama beşikte öyle kalınca düşücek diye hemen giriyorum odaya. Biraz bunu bilerek yapmaya başladı sanırım. Ne yapsam bilemiyorum. Beşiği büyüyen yatak acaba karyolaya mı çevirsek nasıl yapsak? Karyola olarak kullanırsak bu kerede yatmaz diye korkuyorum. Sizin çocuğunuzda çıkıyor mu beşikten bu şekilde nasıl çözüm buldunuz ?