acemianne___ söyle şimdi benimde oglum emmedi istemedi hiç tutmadi , sürekli ağlardı bir saniye aglamadig zaman yoktu sadece uyurken zaten onda da hiç düzenli bir uyku yaşamadık, oturmak istemiyordu 7 aylıkken falan oturdu desteksiz oturmadan bahsetmiyorum , destelkli oturma , yani istemiyordu , hep mutsuz bir bebekti temas sevmezdi asla kucağımda uyumazdı , hasret kalmıştım kucağımda bir kez uyumaya , kucağımda bakmazdı hiç bize , 7 8 aylık olunca şüphelerim başladı ama şuraya bağlayacağım , sonradan sorunu olmadığını kendim gözlemledim , doktora götürmedim çünkü babildama ismine donme vardı suan 18 aylık olacak sorun yok , sizin de olmayacaktır insallah