CizerBirAnne Kime verdiğimizim önemi var tabiki, bu yüzden tek oy kullanmalıyız, siz oy kullanma şartlarını okuyup yazdığı gibi söyleyebilirsiniz ama bu yapılan işlemin doğru olduğunu söylemiyor. Herkes tek oy kullanmalı, oyunun ortaya karışık değil de kime gitmesini istiyorsa ona gitmesi için