2 ay önce saçımı bakır yaptım. Kaşlarımı da açmak zorunda kaldım. Kuaför kullandığı boyayı ve açıcıyı verdi. 12.96 no boya ve %6 açıcı verdi aynı oranda karıştır sür 2 dk yeterli dedi. 2 kez oldu boyuyorum siyah olan kaşlar açılmıyor sadece önceden açılmış olana etki ediyor neden böyle anlamadım. Kuaförde yapınca oluyordu. Aynı boya aynı şekilde sürdüm bende. Şu an kaşım resmen siyah kumral karışık oldu delirmek üzereyim. Kuaförümde bulunduğum şehirde değil kendi memleketimde