Robinson Merhaba ben kızlık soy ısmımı kullanmak ıcın basvuru yapmıstım onaylandı suan gelen resmı tum isterde kendi soy ısmımıde kullanabılıyorum. Kimligimi degistirmem gerekıyor mu
aybikreis Robinson Evet ama acelesi yok, ben de böyle yaptım 1 senede onaylandı, sonra fotoğraf ve soyisim değişikliği yaptırdım. Bazen önceki soyadımı bazen eşimin soyadını kullanıyorum ikisi uzun geliyor
Robinson aybikreis benım bir hafta içinde onaylandı eylül ayında yaptım yarın oy kullanırken skıntı cıkarmı kımlıkte