Caca canim merhaba ben de birşey sormak istiyorum sana
pijama almıştım Ağustos sonunda faturayı kaybettim ama aynı pijamanın uzun kollusuyla değiştirdiler aldiğım mağazadan fatura olmadan çünkü herikiside yeni sezon üründü
bu pijama şimdi kabarma yaptı bende şuan hala fiş yok ve fiyatı düşmemiş aynı
aceba gitsem değişim falan olur mu 🙈