Uyukizim-33 Kızımın kafası yamuk yumuk ve düzleşmeye başladı . Düz kafa yastığı kullanıp işe yarayan ve önerisi olan var mı
Denizbkr Uyukizim-33 https://ty.gl/mcgdwsv2hy bu ürünü aldım yeni. Uyanık olduğu zamanlarda kullanıyorum. Faydası oluyor mu henüz bilmiyorum. Ama kafayı kavraması çok güzel. İşe yarayacağını düşünüyorum
Ayferde Uyukizim-33 karın üstüne geçince büyük ölçüde düzeliyor benim oğlumun kafası baya iyi düzeldi kendiliğinden kaç aylık sizinki
HanifeAskr Uyukizim-33 yastık pek işe yaramıyor. Bende oğlum için almıştım pek bı faydasını göremedik. Doktor Bebek büyüdükçe düzelir korkma demişti gerçekten de öyle oldu şuan 4 yasinda ve normal yani kafası. 1 yaşına doğru düzelmişti.
1bebek1kedi Uyukizim-33 aile hekimliğindeki hemşiremiz 4.aya girdiğimizde önermişti kullanın artık diye ama kızımın kafasının altından kayıyor kafasını çevirmesinden sürekli o yüzden pek kullanamadım